Szukaj
Strona główna / Papier firmowy

Papier firmowy

format
A4 (210 x 297 mm)
A4 (210 x 297 mm) A5 (148 x 210 mm)
Rodzaj papieru
offset preprint 90 g
offset preprint 120 g offset preprint 90 g
zadruk
jednostronny 4/0
jednostronny 4/0
Dziurkowanie
4 otwory 7 mm
4 otwory 7 mm 4 otwory 6 mm 4 otwory 5 mm 4 otwory 4 mm 4 otwory 3 mm 2 otwory 7 mm 2 otwory 6 mm 2 otwory 5 mm 2 otwory 4 mm 2 otwory 3 mm 1 otwór 7 mm 1 otwór 6 mm 1 otwór 5 mm 1 otwór 4 mm 1 otwór 3 mm Nie
Projekt graficzny
Mam plik przygotowany wg specyfikacji technicznej dla tego produktu
Mam plik przygotowany wg specyfikacji technicznej dla tego produktu Mam projekt, potrzebuje weryfikacji Chcę zlecić przygotowanie graficzne - 1 godzina Chcę zlecić przygotowanie graficzne - 2 godziny Chcę zlecić przygotowanie graficzne - 3 godziny Chcę zlecić przygotowanie graficzne - bez personalizacji - każda tabliczka z tą sama treścią Chcę zlecić przygotowanie graficzne - z personalizacją - każda tabliczka z innymi danymi
Termin Standard
Szacowany termin realizacji
-
Termin Express
Szacowany termin realizacji
-
Ten produkt nie występuje w tej konfiguracji, wybierz inne parametry oznaczone kolorem czerwonym aby zobaczyć cennik
Produkt czasowo niedostępny dla podanej konfiguracji. Skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępność.
Nakład
Cena netto
Cena brutto
0 szt.
0,00
0,00
więcej
Wysyłka:
-
Warunkiem wysyłki jest opłacenie zamówienia i dogranie poprawnie przygotowanego pliku do godz. 14:00
Cena netto:
0,00 zł
Cena brutto:
0,00 zł
Dodaj do koszyka
Informacje

Papier firmowy to papier z logo, nazwą i innymi elementami identyfikacyjnymi danej firmy lub organizacji. Jest to jedno z narzędzi wizualnej identyfikacji firmy, które pozwala na wyróżnienie się na tle konkurencji, budowanie marki i zapamiętywanie wśród klientów.
Papier firmowy może być wykorzystywany do pisania listów, ofert handlowych, faktur, umów oraz innych dokumentów. Dobrze zaprojektowany papier firmowy zwiększa poziom profesjonalizmu i wiarygodności firmy, co wpływa pozytywnie na wizerunek marki w oczach klientów i kontrahentów. Głównie w formacie A4 - mieści się do każdej drukarki biurowej. Nie mniej jednak możemy także wydrukować papier firmowy a formacie A5 - idealny na wydruk np. zaleceń dla pacjenta.

 
Główne elementy papieru firmowego to logo, nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres e-mail, strona internetowa, a także inne informacje, które są ważne dla danej firmy. Ważne jest, aby papier firmowy był estetyczny, czytelny i zgodny z wizerunkiem firmy.
Papier firmowy może być drukowany na różnych rodzajach papieru, takich jak klasyczny papier biały, papier kredowy, papier z wodnym znakiem lub papier z folią. Istnieją też różne formaty papieru firmowego, które są dopasowane do różnych rodzajów dokumentów i potrzeb firmy. Papier firmowy jest ważnym elementem identyfikacji wizualnej firmy i pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku marki, co przekłada się na lepsze relacje z klientami i większą skuteczność działań marketingowych.